Title: Potřebujete poradit? Post by: BestAurora4U on September 20, 2012, 07:54:59 PM Pokud potřebujete s něčím poradit a odpověď na vaši otázku jste nenalezli zde na foru, podívejte se ještě do Helpdesku do české části zde (http://bestaurora4u.com/helpdesk/knowledgebase.php?category=25). Jsou tam česky Podmínky, FAQ a nějaké otázky jako např. Jak vložit banner s reflinkem na forum, Jak funguje recyklace referralů atd.
Anglická část zde (http://www.bestaurora4u.com/helpdesk/knowledgebase.php). Pokud byste nikde nenašli odpověď na vaši otázku, napište mi mejl přes tento formulář (http://www.bestaurora4u.com/index.php?view=contact&) (je na stránkách) nebo se můžete optat přímo zde na foru. Title: Re: Potřebujete poradit? Post by: hhannie on September 26, 2012, 02:40:50 PM Odpověď jsem nikde nenašla, tak se zeptám tady ;D Zajímalo by mě, zda nějak vadí ty chybné cheat checky, co se mi ukazují v mých statistikách? Mám totiž pomalejší internet a PC celkově, tak kolikrát mám dost problém dát obrázek do správné pozice, když se mi "kousne" prohlížeč ;D Mám teda chybné jenom 3, ale raději se ptám, jestli není nějaký "postih", když překročím určitý počet.. Děkuji. ::)
Title: Re: Potřebujete poradit? Post by: BestAurora4U on September 26, 2012, 06:59:12 PM Snaž se je minimalizovat :)
Pokud někdo překročí 10 špatných cheat checků, je to důvod k suspendování účtu. Samozřejmě se také bere v potaz poměr, kolik jich bylo správných a kolik špatných (pod 10% se není čeho bát). Dále se bere v potaz i aktivita na foru, celkově komunikace s adminem atd. Člověk, který mi nikdy neodpoví na žádnou formu komunikace ani na varovný e-mail, bude suspendován. Naopak člověk, který ví, že má hodně špatných cheat checků, a dokáže mi to pádně vysvětlit, (pokud bude vysvětlení přijmuto) suspendován nebude. Je to zkrátka o komunikaci a domluvě. Zatím jsem na základě vysokého počtu špatných cheat checků nikoho nesuspendovala a zatím to nemám ani v plánu dělat (dokud se tu nezačnou masově používat autoclicker programy). Čechy a Slováky se budu snažit upozorňovat e-mailem nebo zprávou v Účet -> Zprávy, není to ale pravidlo, tak je lepší si ty špatné cheat checky hlídat a případně se ozvat včas s vysvětlením. Cheat check je namířen hlavně proti botterům ze zemí 3. světa a tam budu přísnější. Obecně Čechy a Slováky nebudu řešit (ohledně špatných cheat checků) do té doby, dokud mi tu nezačnete používat nějaké programy na klikání. Mám dost nástrojů, jak vás odhalit, takže to ani nezkoušejte - jakmile na někoho takového přijdu, tak bude suspendace BEZ předchozího upozornění! Potom se začnu dívat i na cheat checky a přestanu vás brát jako ne-bottery. Buďte rádi, že tu jako CZ a SK máte určité výhody a nekažte si to botováním, ať o ty výhody nepřijdete. Poznámka: Pokud tu captchu (cheat check) zkazíš míň než 5x za sebou, tak se mi to ve špatných cheat checkách ani neukáže. Uvidím časem, jestli to nechám na 5ti nebo to snížím na 3 - píšu to jen pro info, abys věděla, že když zkazíš 1x cheat check, tak se to nepočítá. ----------------------------------------------------------------------- Otázka a odpověď je vložena do FAQ, můžete si ji přečíst zde: http://bestaurora4u.com/helpdesk/knowledgebase.php?article=64 (http://bestaurora4u.com/helpdesk/knowledgebase.php?article=64) Title: Re: Potřebujete poradit? Post by: hhannie on September 26, 2012, 07:57:37 PM Děkuji za info. :)
No, já o takových programech na autoklikání slyším prakticky poprvé, takže to u mě ani nehrozí. ;D Času mám sice méně, ale i tak si nehodlám klikání usnadňovat tímto způsobem.. 8) Title: Re: Potřebujete poradit? Post by: hhannie on October 11, 2012, 09:19:08 AM Chtěla jsem si zakoupit Golden členství přes Liberty reserve, přičemž mi to stále píše: "Shopping Cart Interface of this merchant is not configured properly. Please report this error to the merchant along with exact steps that led to this error.
lr_success_url Exceeds maximum length of 100." Netuším, kde je chyba. ??? Title: Re: Potřebujete poradit? Post by: BestAurora4U on January 26, 2013, 09:50:09 AM Děkuji za nahlášení.
Je to asi chyba v kódu. URL je delší než 100 znaků a to se scriptu nelíbí. Prý to je kvůli nějakým nedávným změnám. Dívala jsem se na nějaké řešení a plné řešení zatím není. Je tam ale řešení oklikou, které sice tuto metodu udělá funkční, ale nebudou se platby označovat jako processed, tedy zaplacené. V tom případě budu muset dávat zakoupená členství atd. ručně, takže je nedostaneš hned po zaplacení. Vyzkoušej to, jestli už to pracuje, a dej vědět, kdy pošleš peníze, abych se na to mohla podívat, a to členství Ti dát. Title: Re: Potřebujete poradit? Post by: Kouni on November 04, 2016, 04:57:37 AM Dobry den, pred nekolika dny jsem si koupila za dolar v obchode s body na zkousku clenství na mesic, dolar se odecetl, clenství stale nemám. udelala jsem neco spatne? Dekuji Janderkova
Title: Re: Potřebujete poradit? Post by: BestAurora4U on November 20, 2016, 04:50:31 PM Dobry den, pred nekolika dny jsem si koupila za dolar v obchode s body na zkousku clenství na mesic, dolar se odecetl, clenství stale nemám. udelala jsem neco spatne? Dekuji Janderkova Členství už byste měla mít. Pokud ne, napište na podporu (e-mail nebo Helpdesk). |